عدس قرمز یک نوع لوبیایی است که در ایران و بسیاری از کشورهای خاورمیانه مصرف شده و در غذاهایی مانند عدسی، خوراک، آش و پلویی و ... به کار می‌رود. قیمت عدس قرمز ممکن است بسته به نوع و کیفیت محصول و همچنین منطقه فروش متفاوت باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت عدس قرمز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


عدس قرمز یک نوع لوبیایی است که در ایران و بسیاری از کشورهای خاورمیانه مصرف شده و در غذاهایی مانند عدسی، خوراک، آش و پلویی و ... به کار می‌رود. قیمت عدس قرمز ممکن است بسته به نوع و کیفیت محصول و همچنین منطقه فروش متفاوت باشد.

قیمت عدس قرمز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



به طور كلي، در بازارهاي مختلف قيمت عدس قرمز بين ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان براي هر كيلوگرم مي‌باشد. البته براي دقيق‌تر بودن، بهتر است با شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين تماس بگيريد و قيمت را بر اساس شرايط فعلي بازار و موجودي محصول بپرسيد.

قيمت عدس قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت عدس قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت عدس قرمز فله-قيمت عدس قرمز محلي-قيمت عدس سبز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت عدس قرمز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت عدس قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت عدس قرمز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت عدس قرمز فله-قيمت عدس قرمز محلي-قيمت عدس سبز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت عدس قرمز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت عدس قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت عدس قرمز و قيمت عدس قرمز فله-قيمت عدس قرمز محلي-قيمت عدس سبز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت عدس قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

عدس قرمز كه در زبان هندي با نام ماسور دال و در بين ايرانيان با نام دال عدس نيز شهرت دارد، در كشور هندوستان از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است. اين نوع عدس در تمام نقاط اين كشور كشت مي‌شود و به خاطر فوايد فراوان‌اش براي سلامتي در تهيه‌ي غذاهاي بسيار به كار مي‌رود. خواص عدس قرمز يا دال عدس براي پوست‌تان بسيار زياد است و مي‌تواند از بروز مشكلاتي نظير پيري زودرس و آكنه (جوش) پيشگيري كنيد. هم‌چنين، براي روشن كردن پوست و خلاصي از شر لك‌هاي قهوه‌اي نيز مي‌توان از عدس قرمز استفاده كرد.
اين ماده‌ي غذايي به كاهش وزن كمك مي‌كند، و به خاطر وجود مقدار زيادي فيبر براي بهبود كاركرد دستگاه گوارش نيز بسيار مفيد است. مصرف عدس قرمز براي بيماران ديابتي نيز مفيد است، زيرا مي‌تواند نوسانات گلوكز را در خون تنظيم كند. عدس قرمز به اندازه‌ي قابل توجهي غني از پروتئين و مواد معدني است كه مي‌توانند به بهبود عملكرد دستگاه‌هاي مختلف بدن كمك كنند. به همين دليل نيز، مصرف اين ماده‌ي غذايي براي استخوان‌ها، دندان‌ها، و قوه‌ي بينايي بسيار مفيد است. عدس قرمز به خاطر خواص ضد سرطاني‌اش خطر ابتلا به سرطان را كاهش مي‌دهد و براي كاهش خطر ابتلا سرطان‌هاي روده، روده‌ي بزرگ، ريه، و سينه بسيار مفيد است. به علاوه، عدس قرمز به خاطر محتويات آنتي‌اكسيداني‌اش، براي تقويت دستگاه ايمني بدن بسيار مفيد است، و مي‌تواند به پيشگيري از بروز بسياري از بيماري‌ها و عفونت‌ها كمك كند.
عدس قرمز (ماسور دال)
عدس قرمز يكي از رايج‌ترين انواع عدس‌هايي است كه در كشور هندوستان مصرف مي‌شوند. عدس قرمز با نام ماسور دال نيز شناخته مي‌شود، و يكي از اجزاي اساسي رژيم غذايي مردم هند به شمار مي‌رود. اين ماده‌ي غذايي سرشار از مواد مغذي بسياري است كه مصرف آن‌ها براي سلامتي انسان فوايد بسياري به همراه دارد. عدس قرمز در طب آيورودا نيز كاربرد دارد، زيرا براي سلامتي بسيار مفيد است.
ارزش غذايي عدس قرمز
با مصرف ۱۰۰ گرم عدس قرمز ۱۱۶ كالري وارد بدن‌تان مي‌شود. اين ميزان عدس مجموعا داراي ۰.۴ گرم چربي است كه از ۰.۱ گرم چربي اشباع شده، ۰.۲ گرم چربي چند اشباع نشده، و ۰.۱ چربي تك اشباع نشده تشكيل شده است. اين ويژگي عدس قرمز براي آدم‌هايي كه مراقب وزن‌شان هستند و مي‌خواهند غذاهاي كم چرب مصرف كنند، فايده‌ي ويژه‌اي به همراه دارد. عدس قرمز كلسترول ندارد. اين ماده‌ي غذايي حاوي ۲ ميلي گرم سديم و ۳۶۹ ميلي گرم پتاسيم است. ۱۰۰ گرم عدس قرمز مجموعا داراي ۲۰ گرم كربوهيدرات است كه از ۸ گرم فيبر غذايي و ۱.۸ گرم قند تشكيل شده است.
اين ماده‌ي غذايي حاوي ۹ گرم پروتئين نيز هست. به علاوه، عدس قرمز ۲ درصد از نياز روزانه‌ي توصيه شده‌ي براي ويتامين C، ۱۸ درصد آهن، ۱ درصد كلسيم، ۱۰ درصد ويتامين B6، و ۹ درصد منيزيوم را براي بدن تامين مي‌كند.

قيمت عدس قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص عدس قرمز يا دال عدس براي سلامتي
در ادامه‌ي اين مقاله، سايت بازده قصد دارد برخي از بهترين خواص عدس قرمز يا دال عدس را براي سلامتي بيان كند.
۱. براي پوست مفيد است
مصرف عدس قرمز تاثيرات مثبتي روي پوست‌تان خواهد گذاشت. نخست اين‌كه، عدس قرمز مي‌تواند از پيري زودرس پيشگيري كند؛ زيرا عدس قرمز حاوي مقدار زيادي آنتي‌اكسيدان است كه مي‌توانند از آسيب‌هاي سلولي و بافتي كه به پيري زودرس منجر مي‌شوند، پيشگيري كند و آن‌ها را به حداقل برساند. ماسك صورت خانگي حاوي عدس قرمز، زردچوبه، و ليمو مي‌تواند، بدون هيچ‌گونه عارضه‌ي جانبي، به روشن شدن سريع پوست كمك كند. استفاده از خمير حاوي عدس قرمز و گوجه فرنگي نيز مي‌تواند به بر طرف شدن لك‌هاي قهوه‌اي پوست – بعد از سپري كردن تعطيلات در ساحل آفتابي – كمك كند.
به علاوه، خميري كه با خيساندن عدس قرمز در شير تهيه مي‌شود نيز مي‌تواند براي پوست بسيار مفيد باشد؛ با ماليدن روزانه‌ي اين خمير روي پوست مي‌توانيد از شر لك‌هاي خشكي خلاص شويد و پوست‌تان را كاملا از داخل و خارج تغذيه كنيد. هم‌چنين، عدس قرمز به بازگشت درخشندگي طبيعي و دوست داشتني جواني به پوست كمك مي‌كند.
خواص عدس قرمز ۲: به كاهش وزن كمك مي‌كند
كاهش وزن كار بسيار پر زحمتي است كه بايد با رژيم غذايي، فعاليت بدني، و صبر زياد و كنترل نفس به انجام برسد. با وجود اين، به سادگي با گنجاندن عدس قرمز به رژيم غذايي‌تان مي‌توانيد به طور طبيعي و بدون عوارض جانبي مضر وزن‌تان را كاهش دهيد. عدس قرمز به شدت غني از فيبر است و به بدن‌تان كمك مي‌كند مواد زائد را زودتر دفع كند. به علاوه، عدس قرمز حاوي چربي اندكي است؛ بنابراين، مصرف آن باعث اضافه وزن نمي‌شود.
خواص عدس قرمز ۳: براي بيماران ديابتي مفيد است
اگر از بيماري ديابت رنج مي‌بريد، مصرف عدس قرمز مي‌توانيد براي‌تان بسيار سودمند باشد. شاخص گلوكز عدس قرمز بسيار پايين است؛ همين عامل باعث شده است مصرف آن براي بيماران ديابتي كاملا بي خطر باشد. اين ماده‌ي غذايي، هم‌چنين، مملو از فيبر است و مي‌تواند فرايند گوارش را تسريع كند. در نتيجه، با مصرف عدس قرمز مي‌توانيد از نوسانات قند خون پيشگيري كنيد، و به اين ترتيب بيماري ديابت را با موفقيت مديريت كنيد.

قيمت عدس قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
۴. به كاهش خطر ابتلا به سرطان كمك مي‌كند
سرطان واقعا بيماري ترسناكي است. عدس قرمز مي‌تواند به كاهش خطر ابتلا به سرطان كمك كند. دليل اصلي اين ويژگي عدس قرمز اين است كه اين ماده‌ي غذايي سرشار از فيبر و اسيد فوليك است؛ وجود اين دو ماده باعث ايجاد خواص ضد سرطاني در عدس قرمز شده است. با مصرف روزانه‌ي عدس قرمز مي‌توانيد خطر ابتلا به انواع مختلفي از سرطان را از جمله سرطان ريه، سرطان روده‌ي بزرگ، سرطان سينه، و حتي سرطان روده را كاهش دهيد. در واقع، عدس قرمز فرايند گوارش را تسريع مي‌كند و نياز به ترشح صفرا را كاهش مي‌دهد، و به اين ترتيب، مي‌تواند به پيشگيري از بروز سرطان روده‌ي بزرگ كمك كند.
خواص عدس قرمز ۵: غني از پروتئين و مواد معدني است
پروتئين‌ها يكي از اجزاي اصلي سازنده‌ي بدن‌مان هستند. آن‌ها به رشد و بازسازي سلول‌ها كمك مي‌كنند، و يكي از مهم‌ترين مواد مغذي هستند كه بايد در طول روز مصرف شوند. از سويي ديگر، مواد معدني بر نحوه‌ي كاركرد دستگاه‌هاي مختلف بدن تاثير مي‌گذارند. مواد معدني مي‌توانند نقش تعيين كننده‌اي در ميزان انرژي مورد نياز بدن‌، نحوه‌ي كاركرد اندام‌ها، و به طور كلي، سلامتي يا عدم سلامتي بدن ايفا كنند. بنابراين، لازم به ذكر نيست، پروتئين و مواد معدني به عنوان دو عامل بسيار مهمي شناخته مي‌شوند كه بايد در رژيم غذايي‌تان گنجانده شوند. عدس قرمز غني از پروتئين و مواد معدني است. مصرف مرتب اين ماده‌ي غذايي مي‌تواند به پيشگيري از بروز بيماري‌ها و امراض جدي كمك كند.
۶. براي دستگاه گوارش مفيد است
عدس قرمز منبعي غني از فيبر غذايي به شمار مي‌رود. فيبر غذايي براي دستگاه گوارش بسيار مفيد است، زيرا باعث حجيم شدن مدفوع و آسان‌سازي حركات لوله‌ي گوارش مي‌شود؛ اين حركات كه شامل انقباض و انبساط ماهيچه‌ها هستند براي حركت مواد غذايي در طول مجاري گوارشي و دفع مواد زائد به بيرون از بدن ضروري‌اند. اگر رژيم غذايي‌تان غني از فيبر باشد، معده به آساني مي‌تواند از پس وظايف‌اش بر بيايد؛ يعني اين‌كه براي گوارش و تجزيه‌ي مواد غذايي،‌ كم‌تر به ترشح اسيد و صفرا نياز پيدا مي‌كند. همين مسئله مي‌تواند از بروز مشكلات جدي از جمله سرطان معده، سرطان روده‌ي بزرگ، التهاب گوارشي و غيره پيشگيري كند.
خواص عدس قرمز ۷: براي استخوان‌ها و دندان‌ها نيز مفيد است
با افزايش سن، استخوان‌ها و دندان‌هاي‌تان ضعيف و ضعيف‌تر مي‌شوند؛ به اين ترتيب، اسكلت بدن بيش از پيش در مقابل صدمات، شكستگي‌ها، و بيماري‌هايي نظير پوكي استخوان آسيب‌پذير مي‌شود. از اين رو، جهت پيشگيري از اين وضعيت، حفظ يك رژيم غذايي سالم و متعادل بسيار حائز اهميت خواهد بود. به اين منظور، عدس قرمز مي‌تواند ماده‌ي غذايي بسيار خوبي باشد كه بايد به رژيم غذايي‌تان اضافه شود. اين ماده‌ي غذايي غني از مواد معدني نظير كلسيم، منيزيوم، و فسفات است. اين مواد معدني به خاطر تاثيرشان بر رشد و استحكام استخوان‌ها و دندان‌ها مشهور هستند.

قيمت عدس قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص عدس قرمز ۸: براي سلامت قلب مفيد است
عدس قرمز كه در زبان هندي با نام ماسور دال و در بين ايرانيان با نام دال عدس نيز شهرت دارد، در كشور هندوستان از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است. اين نوع عدس در تمام نقاط اين كشور كشت مي‌شود و به خاطر فوايد فراوان‌اش براي سلامتي در تهيه‌ي غذاهاي بسيار به كار مي‌رود. خواص عدس قرمز يا دال عدس براي پوست‌تان بسيار زياد است و مي‌تواند از بروز مشكلاتي نظير پيري زودرس و آكنه (جوش) پيشگيري كنيد. هم‌چنين، براي روشن كردن پوست و خلاصي از شر لك‌هاي قهوه‌اي نيز مي‌توان از عدس قرمز استفاده كرد.
اين ماده‌ي غذايي به كاهش وزن كمك مي‌كند، و به خاطر وجود مقدار زيادي فيبر براي بهبود كاركرد دستگاه گوارش نيز بسيار مفيد است. مصرف عدس قرمز براي بيماران ديابتي نيز مفيد است، زيرا مي‌تواند نوسانات گلوكز را در خون تنظيم كند. عدس قرمز به اندازه‌ي قابل توجهي غني از پروتئين و مواد معدني است كه مي‌توانند به بهبود عملكرد دستگاه‌هاي مختلف بدن كمك كنند. به همين دليل نيز، مصرف اين ماده‌ي غذايي براي استخوان‌ها، دندان‌ها، و قوه‌ي بينايي بسيار مفيد است. عدس قرمز به خاطر خواص ضد سرطاني‌اش خطر ابتلا به سرطان را كاهش مي‌دهد و براي كاهش خطر ابتلا سرطان‌هاي روده، روده‌ي بزرگ، ريه، و سينه بسيار مفيد است. به علاوه، عدس قرمز به خاطر محتويات آنتي‌اكسيداني‌اش، براي تقويت دستگاه ايمني بدن بسيار مفيد است، و مي‌تواند به پيشگيري از بروز بسياري از بيماري‌ها و عفونت‌ها كمك كند.
عدس قرمز (ماسور دال)
عدس قرمز يكي از رايج‌ترين انواع عدس‌هايي است كه در كشور هندوستان مصرف مي‌شوند. عدس قرمز با نام ماسور دال نيز شناخته مي‌شود، و يكي از اجزاي اساسي رژيم غذايي مردم هند به شمار مي‌رود. اين ماده‌ي غذايي سرشار از مواد مغذي بسياري است كه مصرف آن‌ها براي سلامتي انسان فوايد بسياري به همراه دارد. عدس قرمز در طب آيورودا نيز كاربرد دارد، زيرا براي سلامتي بسيار مفيد است.
ارزش غذايي عدس قرمز
با مصرف ۱۰۰ گرم عدس قرمز ۱۱۶ كالري وارد بدن‌تان مي‌شود. اين ميزان عدس مجموعا داراي ۰.۴ گرم چربي است كه از ۰.۱ گرم چربي اشباع شده، ۰.۲ گرم چربي چند اشباع نشده، و ۰.۱ چربي تك اشباع نشده تشكيل شده است. اين ويژگي عدس قرمز براي آدم‌هايي كه مراقب وزن‌شان هستند و مي‌خواهند غذاهاي كم چرب مصرف كنند، فايده‌ي ويژه‌اي به همراه دارد. عدس قرمز كلسترول ندارد. اين ماده‌ي غذايي حاوي ۲ ميلي گرم سديم و ۳۶۹ ميلي گرم پتاسيم است. ۱۰۰ گرم عدس قرمز مجموعا داراي ۲۰ گرم كربوهيدرات است كه از ۸ گرم فيبر غذايي و ۱.۸ گرم قند تشكيل شده است.
اين ماده‌ي غذايي حاوي ۹ گرم پروتئين نيز هست. به علاوه، عدس قرمز ۲ درصد از نياز روزانه‌ي توصيه شده‌ي براي ويتامين C، ۱۸ درصد آهن، ۱ درصد كلسيم، ۱۰ درصد ويتامين B6، و ۹ درصد منيزيوم را براي بدن تامين مي‌كند.

قيمت عدس قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص عدس قرمز يا دال عدس براي سلامتي
در ادامه‌ي اين مقاله، سايت بازده قصد دارد برخي از بهترين خواص عدس قرمز يا دال عدس را براي سلامتي بيان كند.
۱. براي پوست مفيد است
مصرف عدس قرمز تاثيرات مثبتي روي پوست‌تان خواهد گذاشت. نخست اين‌كه، عدس قرمز مي‌تواند از پيري زودرس پيشگيري كند؛ زيرا عدس قرمز حاوي مقدار زيادي آنتي‌اكسيدان است كه مي‌توانند از آسيب‌هاي سلولي و بافتي كه به پيري زودرس منجر مي‌شوند، پيشگيري كند و آن‌ها را به حداقل برساند. ماسك صورت خانگي حاوي عدس قرمز، زردچوبه، و ليمو مي‌تواند، بدون هيچ‌گونه عارضه‌ي جانبي، به روشن شدن سريع پوست كمك كند. استفاده از خمير حاوي عدس قرمز و گوجه فرنگي نيز مي‌تواند به بر طرف شدن لك‌هاي قهوه‌اي پوست – بعد از سپري كردن تعطيلات در ساحل آفتابي – كمك كند.
به علاوه، خميري كه با خيساندن عدس قرمز در شير تهيه مي‌شود نيز مي‌تواند براي پوست بسيار مفيد باشد؛ با ماليدن روزانه‌ي اين خمير روي پوست مي‌توانيد از شر لك‌هاي خشكي خلاص شويد و پوست‌تان را كاملا از داخل و خارج تغذيه كنيد. هم‌چنين، عدس قرمز به بازگشت درخشندگي طبيعي و دوست داشتني جواني به پوست كمك مي‌كند.
خواص عدس قرمز ۲: به كاهش وزن كمك مي‌كند
كاهش وزن كار بسيار پر زحمتي است كه بايد با رژيم غذايي، فعاليت بدني، و صبر زياد و كنترل نفس به انجام برسد. با وجود اين، به سادگي با گنجاندن عدس قرمز به رژيم غذايي‌تان مي‌توانيد به طور طبيعي و بدون عوارض جانبي مضر وزن‌تان را كاهش دهيد. عدس قرمز به شدت غني از فيبر است و به بدن‌تان كمك مي‌كند مواد زائد را زودتر دفع كند. به علاوه، عدس قرمز حاوي چربي اندكي است؛ بنابراين، مصرف آن باعث اضافه وزن نمي‌شود.
خواص عدس قرمز ۳: براي بيماران ديابتي مفيد است
اگر از بيماري ديابت رنج مي‌بريد، مصرف عدس قرمز مي‌توانيد براي‌تان بسيار سودمند باشد. شاخص گلوكز عدس قرمز بسيار پايين است؛ همين عامل باعث شده است مصرف آن براي بيماران ديابتي كاملا بي خطر باشد. اين ماده‌ي غذايي، هم‌چنين، مملو از فيبر است و مي‌تواند فرايند گوارش را تسريع كند. در نتيجه، با مصرف عدس قرمز مي‌توانيد از نوسانات قند خون پيشگيري كنيد، و به اين ترتيب بيماري ديابت را با موفقيت مديريت كنيد.
۴. به كاهش خطر ابتلا به سرطان كمك مي‌كند
سرطان واقعا بيماري ترسناكي است. عدس قرمز مي‌تواند به كاهش خطر ابتلا به سرطان كمك كند. دليل اصلي اين ويژگي عدس قرمز اين است كه اين ماده‌ي غذايي سرشار از فيبر و اسيد فوليك است؛ وجود اين دو ماده باعث ايجاد خواص ضد سرطاني در عدس قرمز شده است. با مصرف روزانه‌ي عدس قرمز مي‌توانيد خطر ابتلا به انواع مختلفي از سرطان را از جمله سرطان ريه، سرطان روده‌ي بزرگ، سرطان سينه، و حتي سرطان روده را كاهش دهيد. در واقع، عدس قرمز فرايند گوارش را تسريع مي‌كند و نياز به ترشح صفرا را كاهش مي‌دهد، و به اين ترتيب، مي‌تواند به پيشگيري از بروز سرطان روده‌ي بزرگ كمك كند.
خواص عدس قرمز ۵: غني از پروتئين و مواد معدني است
پروتئين‌ها يكي از اجزاي اصلي سازنده‌ي بدن‌مان هستند. آن‌ها به رشد و بازسازي سلول‌ها كمك مي‌كنند، و يكي از مهم‌ترين مواد مغذي هستند كه بايد در طول روز مصرف شوند. از سويي ديگر، مواد معدني بر نحوه‌ي كاركرد دستگاه‌هاي مختلف بدن تاثير مي‌گذارند. مواد معدني مي‌توانند نقش تعيين كننده‌اي در ميزان انرژي مورد نياز بدن‌، نحوه‌ي كاركرد اندام‌ها، و به طور كلي، سلامتي يا عدم سلامتي بدن ايفا كنند. بنابراين، لازم به ذكر نيست، پروتئين و مواد معدني به عنوان دو عامل بسيار مهمي شناخته مي‌شوند كه بايد در رژيم غذايي‌تان گنجانده شوند. عدس قرمز غني از پروتئين و مواد معدني است. مصرف مرتب اين ماده‌ي غذايي مي‌تواند به پيشگيري از بروز بيماري‌ها و امراض جدي كمك كند.

قيمت عدس قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
۶. براي دستگاه گوارش مفيد است
عدس قرمز منبعي غني از فيبر غذايي به شمار مي‌رود. فيبر غذايي براي دستگاه گوارش بسيار مفيد است، زيرا باعث حجيم شدن مدفوع و آسان‌سازي حركات لوله‌ي گوارش مي‌شود؛ اين حركات كه شامل انقباض و انبساط ماهيچه‌ها هستند براي حركت مواد غذايي در طول مجاري گوارشي و دفع مواد زائد به بيرون از بدن ضروري‌اند. اگر رژيم غذايي‌تان غني از فيبر باشد، معده به آساني مي‌تواند از پس وظايف‌اش بر بيايد؛ يعني اين‌كه براي گوارش و تجزيه‌ي مواد غذايي،‌ كم‌تر به ترشح اسيد و صفرا نياز پيدا مي‌كند. همين مسئله مي‌تواند از بروز مشكلات جدي از جمله سرطان معده، سرطان روده‌ي بزرگ، التهاب گوارشي و غيره پيشگيري كند.
خواص عدس قرمز ۷: براي استخوان‌ها و دندان‌ها نيز مفيد است
با افزايش سن، استخوان‌ها و دندان‌هاي‌تان ضعيف و ضعيف‌تر مي‌شوند؛ به اين ترتيب، اسكلت بدن بيش از پيش در مقابل صدمات، شكستگي‌ها، و بيماري‌هايي نظير پوكي استخوان آسيب‌پذير مي‌شود. از اين رو، جهت پيشگيري از اين وضعيت، حفظ يك رژيم غذايي سالم و متعادل بسيار حائز اهميت خواهد بود. به اين منظور، عدس قرمز مي‌تواند ماده‌ي غذايي بسيار خوبي باشد كه بايد به رژيم غذايي‌تان اضافه شود. اين ماده‌ي غذايي غني از مواد معدني نظير كلسيم، منيزيوم، و فسفات است. اين مواد معدني به خاطر تاثيرشان بر رشد و استحكام استخوان‌ها و دندان‌ها مشهور هستند.
خواص عدس قرمز ۸: براي سلامت قلب مفيد است
از آن جا كه عدس قرمز حاوي مقدار زيادي فيبر است، طبق شواهد علمي،‌ براي سلامتي قلب نيز بسيار خاصيت دارد؛ زيرا مواد غذايي غني از فيبر مي‌توانند به كاهش كلسترول در بدن كمك كنند. اين مسئله مي‌تواند به پيشگيري از بروز شماري از مشكلات قلبي و عروقي نظير انسداد عروقي خوني، بيماري‌هاي قلبي، سكته‌ي مغزي، و ايجاد لخته‌ي خوني در رگ‌ها كمك كند.
۹. ساير خواص عدس قرمز
عدس قرمز براي سلامتي چشم‌ها نيز بسيار مفيد است. از آن جا كه اين ماده‌ي غذايي بسيار غني از ويتامين A، ويتامين C، ويتامين E، مس، و روي (زينك) است، مي‌تواند به محافظت از چشم‌ها و تغذيه‌ي آن‌ها، و به طور كلي، ‌حفظ سلامتي دستگاه بينايي كمك كند. هم‌چنين، عدس قرمز براي تقويت دستگاه ايمني بدن نيز مفيد است،‌ زيرا آنتي‌اكسيدان‌هاي زيادي با خود به همراه دارد. اين آنتي‌اكسيدان‌ها به مبارزه عليه راديكال‌هاي آزاد در بدن‌تان كمك مي‌كنند، و از اين طريق، باعث پيشگيري از بروز شماري از بيماري‌ها و عفونت‌ها در بدن مي‌شوند.
موارد مصرف عدس قرمز
عدس قرمز به طور گسترده‌اي در آشپزي مردم هند كاربرد دارد. از اين ماده‌ي غذايي براي تهيه‌ي خوراك حبوبات، سوپ‌ها، كاري‌ها، خورش‌ها، و غذاهاي جانبي استفاده مي‌شود. هم‌چنين، از عدس قرمز مي‌توان براي تهيه‌ي ماسك صورت خانگي استفاده كرد؛ با استفاده از اين ماسك صورت مي‌توانيد مشكلات پوستي از قبيل آكنه، لك، تيرگي پوست، و غيره را درمان كنيد. از عدس قرمز در طب آيورودا نيز استفاده مي‌شود، زيرا فوايد بسياري براي سلامتي انسان به همراه دارد. هم‌چنين، از عدس قرمز به دليل دارا بودن مقدار زيادي فيبر نيز به طرق مختلف استفاده مي‌شود.
عوارض جانبي و آلرژي (حساسيت) به مصرف عدس قرمز يا دال عدس
مصرف بيش از اندازه‌ي هر چيزي براي سلامتي مضر خواهد بود؛ عدس قرمز نيز از اين قاعده مستثني نيست. اگر بيش از اندازه عدس قرمز مصرف كنيد، به شدت دچار نفخ شكم مي‌شويد؛ اين وضعيت دست‌كم باعث مي‌شود در بين جمع بسيار معذب شويد. هم‌چنين، در اثر زياده‌روي در مصرف عدس قرمز ممكن است دچار عوارض خاص ناشي از اسيدهاي آمينه‌ي موجود در عدس قرمز شويد، و حتي به ناراحتي كليه مبتلا شويد. در برخي موارد، به دليل وجود مقدار زيادي پتاسيم در عدس قرمز، مصرف زياد اين ماده‌ي غذايي ممكن است باعث مسموميت پتاسيم شود. همواره پيش از افزودن مواد غذايي جديد به رژيم غذايي يا سبك زندگي‌تان بايد حتما با پزشك مشورت كنيد تا مجبور نشويد با عوارض مخرب برخي مواد غذايي دست و پنجه نرم كنيد.
كشت و پرورش عدس قرمز يا دال عدس
عدس قرمز جزء گياهان بومي هندوستان است، و عموما در كشورهاي جنوب آسيا يافت مي‌شود. در هندوستان به عدس قرمز ماسور دال نيز گفته مي‌شود. عدس قرمز يكي از مواد غذايي مهم در آشپزي هندي به شمار مي‌رود؛ از اين ماده‌ي غذايي عمدتا در تهيه‌ي خوراك حبوبات و كاري‌ها استفاده مي‌شود. در برخي نواحي هندوستان، عدس قرمز براي تهيه‌ي نان نيز به كار مي‌رود. عدس قرمز داراي ظاهري كاملا مشخص است و هنگام خريد مواد غذايي در فروشگاه نبايد به آساني از كنارش بگذريد. امروزه،‌ اين نوع عدس را مي‌توان به راحتي در تمام نقاط دنيا پيدا كرد.
قيمت عدس قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت عدس قرمز فله-قيمت عدس قرمز محلي-قيمت عدس سبز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 346 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587687

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .